Match maker






Jag hade hoppats på att det skulle vara sol idag men icket.. Vi får gott nöja oss med detta tråkiga väder idag igen.. Nå ska väl inte klaga det kommer nog en del soliga dagar fram över.. Jocke matar gossen och jag satte mig här medans jag väntar på att äggen ska kokat klart, har nämligen inte ätit frukost än :) Men när vi gjort det så ska vi då pallra oss ut med vagnen har jag bestämt!! Måste och handla lite för vi har typ slut pålägg plus att jag nyss tog fram sista limp biten så nu måste jag baka en ny, den är så jävla god denna limpa!! Det skadar ju inte att den är nyttig oxå ;)


När vi låg i sängen och mös på morron så hade vi på MTV och så hade dom igång det där match maker så efter en stund tänkte jag att vi provar så jag skickade ett sms med mitt och Jockes namn och så här stod det sen " 84%: Ni passar som ett bord med stolar. Emma är såååå omtänksam." Ganska fult va :) Inte för att jag tror att det är nå som funkar men det skadar ju aldrig att se om det syns på tvn :)


Nu har äggen kokat klart så ska ta och fixa frukosten :)




Kommentarer
Anonym

Okej, i så fall hos M eller?? Det kan nog vara kul att komma iväg och jobba nån dag sådär.. :)

2009-03-15 @ 14:12:31
URL: http://idarydberg.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0