Lördag







Då var det lördag och det innebär att pappa Jocke är hemma med oss så på morron har vi myst på i sängen hela familjen :)
Jag har tagit mig en dusch och nyss har jag rakat Jocke men han tyckte inte det blev så snyggt när jag lämnade kvar mustachen (stavning?) Haha :) Fast han är ju snygg hur som helst men det var inte så grymt med mustach ;) Haha!! Så nu står han och rakar bort allt själv när inte jag dög till det :)

Så vad händer idag då??
När Jocke har duschat så hade vi tänkt åka iväg nånstans men vart vet vi inte än det får vi se sen :)


Nu ropar gossen :)


Hejs!!


Kommentarer
sassan

vad bra! ja det var nog bara en formsvacka han hade för dagen där på åt han och var somm vanligt. peppar peppar men snart komemr väl första förkylningen.



har ni klarat er från sjukor än så länge?

2009-03-14 @ 14:39:36
URL: http://sassan86.blogg.se/
IdaR

Okej vad kul.. :) Jag hoppas jag får vara mycket hos flickan så jag får vara ute mycket.. :) Vad bra, kan tänka mej att alwin växer så det knakar!! Puss

2009-03-14 @ 19:42:20
URL: http://idarydberg.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0