:)




Träningen idag var super, gud så skönt det är att träna alltså!! :)
Nu tror jag nog man kan lägga in ett till pass i veckan oxå.. Så tror jag att jag ska köra afro på söndagar ist så det inte blir så stressigt här hemma för när jag kommer hem efter att jag har tränat på tisdagar så åker Jocke iväg och spelar innebandy så det blir lite bökigt ibland när man gärna vill duscha oxå.. Ska nog boka in mig på söndag men det är redan kl17 så vi får se om det känns för tidigt..




Men nu ska ni få höra någonting roligt :)
Alwin ligger ju mkt på mage eftersom det blir skönare när han har ont i magen då det blir ett tryck och han har blivit så duktig på att hålla upp huvudet.. Men till den stora nyheten då.. I söndags när vi var i nyborg så låg han på rygg i soffan och då vände han sig nästan på mage, hade inte armen varit ivägen så hade han legat helt på mage :)
Och sen har han fortsatt och vara lika duktig och vänt sig flera ggr, även från mage till rygg :)
Han är så duktig våran gosse :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0