.






Nu är gossen nybadad och ren :) Himlarns så han har börjat tycka om att bada alltså, han sprattlar bara mer och mer för varje gång :)



Ikväll har vi varit i Nyborg och ätit tacos och det var göttans, var ett bra tag sen man åt det så..
Nu sitter vi och ser wipeout och dricker smoothie, det är tur vi har bär i frysen så man kan göra goda såna för det är ju en del gott!!





Alltså jag skulle behöva fara en sväng på Ikea i veckan för jag behöver verkligen små burkar och så behöver Alwin en hylla till sitt rum för jag tycker det ser så himla tomt ut efter ena väggen och det är ju bra med lite mer förvaring oxå.. Ingen som känner sig sugen på en Ikea tripp??




Kommentarer
Jenni

Jag kan hänga med. Måste ändå förbi GINA och surra uti min fantastiks klänning som vart förstörd i första tvätten. Jag är ledig till helgen iallafall, så om du vill ha en kamrat med. Hör av dig:)

2009-03-29 @ 22:48:40
URL: http://sandrajenni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0