.....







Inatt har jag och gossen varit och sovit i Smedsbyn och innan vi for dit igår så var vi i Luleå under dagen..
Vi var på stan där Elin och Daniel joinade oss och jag böt tunikan som jag köpte förra helgen och köpte mig 2linnen :)
Så köpte jag även en liten present till lille Liam som han ska få när vi ses..
Sen var vi förbi på Scandic och träffade mina gamla arbetskamrater, synd bara att inte alla jobba på samma gång så man får träffa alla när man är dit.. Efter Scandic for vi förbi på tuna och hälsade på Nathalia och surrade en stund.. Var kul att träffa henne för det var en himla bra tag sen sist.. Sen for vi och handlade lite på Ica maxi innan vi åkte till Smedsbyn där det bjöds på potatisgratäng och fläskfilé, yummie!

Är som skönt att åka bort lite då och då men bara synd att inte Jocke var med..
Gossen har sovit som en stock inatt från 22.30 till 6.30 i ett :) Han tyckte nog det var mysigt att sova hos moster ;)

När vi kom hem så låg gossen i sin säng och tittade på mobilen och djuren som snurra och spela massa och jag passade på att skala potatis till middagen, göra smoothie, och dammsuga i gossens rum och hallen sen vart han less och ligga själv så då satte vi oss i soffan och tittade tv innan det var dax för lilleman att äta.

Nu sitter jag här med en del träningsvärk och fryser en hel del så jag funderar starkt på att ta ett varmt bad..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0