En slutkörd mamma







Igår ville Alwin som sagt inte sova, han sov bara en halvtimme på dagen och sen en halvtimme igen på eftermiddagen så ni kan ju gissa om vi hade en gnällig gosse.. Iaf så la jag honom i vaggan och skulle vagga honom till sömns när det var dax att sova för natten och det gick väl oxå lite segt men till slut somnade han och tydligen mamma oxå :) Jag var en del trött men inte trodde jag att jag skulle somna.. Jag har iaf fått sova med kläderna på halva natten innan jag vaknade och klädde av mig.. Gossen har varit duktig och sovit hela natten även inatt :)


På en halvtimme ska jag iväg på "möte" och under tiden kommer underbara Ida och är med gossen :) Verkligen snällt sötis!!



Nu ska jag gå och byta bajsi blöja innan Ida kommer så hon slipper ta det ;)




Kommentarer
Ida

Du vet det är bara en ära att får vara med underbara barnet :)

2009-03-30 @ 20:41:06
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0