Dags för sängen







Nu är gossen matad och i säng :)
Han ville sova för flera timmar sen men fick försöka hålla honom vaken för han sov ganska sent idag så vi fick väcka honom efter 18tiden och då var han ju självklart jätte trött, han fick mat och sen ville han bara sova och hade han fått så hade han nog sovit för natten då men då hade han vaknat mitt i natten oxå och inte velat sova nå mer..
Tycker som synd om gossen när han är så trött och bara vill sova men så försöker man hålla honom vaken.. Men vi måste helt enkelt annars blir hans dygn helt fel vänt.. Nåja nu är han i säng iaf och vi kan ju alltid hålla tummarna för att han sover lika bra inatt :)


Btw så han mamma gjort affär på golfen så på fredag blir det bilbyte för hennes del :) Wiho!!
Hon behöver verkligen en bil med automat och så börjar ju volvon vara några år så det passar ju perfa och så är det ju inte helt fel att man får köra en ny och fin golf ibland ;) Visst mammi!! :p
Jag skulle lätt kunna ha en sån bil men det skulle som bli för trångt när man ska ha vagnen och så..


Nu ska jag tvätta bort sminket och häva mig i säng för imorron ska jag och Alwin till mamma och vara med Nova medans mamma ska till sin chef och fixa uti nå schema..



Godnatt alla!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0