Blåmärke






Alltså när jag gjorde hål i läppen i lördags så svällde den upp direkt han hade tryckt igenom nålen så han fick liksom stå och trycka ut blod sen för att minska svullnaden.. Jag fick världens fläskläpp såg det ut som.. Nå iaf, han sa att man har mer blodkärl på vänster sida så det kan ju ha tagit i ett sånt lr något.. Hur som helst så när jag vaknade på söndag så hade jag fått ett blåmärke på insidan av läppen och sen började det även synas lite på utsidan men inte alls lika mkt så folk måste ju verkligen undra vad fan jag har gjort när jag går runt med ett jävla blåmärke i käften!!
Nu har svullnaden iaf lagt sig och jag är ännu lite blå men det börjar försvinna så jag hoppas det är borta snart för nu är jag less vara blå i trynet :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0