Aj aj aj






Fy fan så ont jag har i min rygg idag alltså!! Trodde seriöst inte att jag skulle ta mig ur sängen tidigare när Alwin vaknade och var hungrig..
Så att böja mig ner för att ta upp honom ur vaggan var inte ens att tänka på så Jocke fick lyfta upp honom åt mig.. Snacka om att man känner sig som en gammal tant!! Nå jag värmde iaf vetekudden och satte på ryggen efter Alwin ätit och skönt var det sen somnade vi om och nu när jag skulle upp så gjorde det inte fullt lika ont så jag ska ta och värma kudden igen och göra mina övningar.. Så blir det apoteket sen och köpa zon..


Undra hur länge man får gå runt såhär då??




Kommentarer
Matilda

Aj aj inge kul med ryggont =( hoppas det blir bättre snart, e ju jobbigt att inte kunna lyfta sin bebis...

Var lite upptagen när jag träffade dig sist (du kanske förstår varför =)) så jag glömde ju helt fråga hur det går för dig??? hoppas allt e bra iaf och att du trivs som mamma.. vi ses =)

2009-03-07 @ 21:01:50
URL: http://tuggummibubblan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0