---





Godkväll

Sitter i soffan och ska bara skriva upp vad jag ska shoppa på Ikea imorron när jag och Therese ska dit sen ska jag häva mig i säng för jag är dötrött..
Idag har jag varit till sjukgymnasten och fick då konstaterat att jag har en inflamation i ryggen då är det ju kanske inte så konstigt att jag har så förbannat ont hela tiden!! Han gjorde iaf lite jox med ryggen och så fick jag lite övningar som jag ska göra varje dag och även smörja med sån där zon och så ska jag tillbaka på tisdag så då får vi se om det blivit någon skillnad..

Nå nu ska jag skriva de där så jag får sova nån gång..





Kommentarer
terror

ajdå, de lät inge trevligt med inflamation :(

syns imorgon! nattinatti

2009-03-04 @ 23:19:43
URL: http://thereseomnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0