Suck och stön







Min stackars rygg värker och min kropp är trött men det är bara hålla ut 9timmar tills jag får fara hem och sova..
Känns ju en del bittert att jag redan börjar klaga och har bara börjat mitt pass men idag har det inte blivit mkt sömn för min del så då blir det såhär..
Vi hade möte kl13 så jag sov bara till 12 och när jag kom hem från mötet la jag mig för att sova en stund men självklart kunde jag inte slappna av och somna så jag klev upp och så åkte vi till Nyborg där vi var och kollade på ett  hus..
En rätt så gammal 1½plans villa med stooor tom.. Dock ett hus som måste total renoveras invändigt men man skulle kunna få det riktigt fint..
Fast jag tror inte det blir något av det, tycker det blir för mkt och så vill jag nog inte bo i nyborg..

Men vi har inte bråttom, vi får helt enkelt vänta tills vi hittar ett hus som känns helt rätt!!
Nog för att jag verkligen skulle vilja flytta till hus helst nyss men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0