Krogfest och dop





Går kvällen var mkt trevlig med god mat och gott sällskap! :)
Vi pratde, åt gott och spelade vilket resulterade i att några fick dricka en hel del, jag klarade mig dock ganska bra och tur var ju det :)
Blev även att fara på hotellet och även det var kul, nog har jag haft roligare ute på krogen men det var så mkt småttingar så man kände sig gammal, fast kul var det att träffa folk man inte ser så ofta annars!!

Klockan tio när klockan ringde på morron var jag väldigt trött och kände att jag hade velat sova ett par timmar till men det var bara att pallra sig upp och göra sig klar för att styra kosan mot Boden där det hölls dop för Lia :)
Väldigt fint var det med mkt gott fika och så.. Jag var då ganska duktig och tog bara från 2sorter så jag inte behöver få så himla stor ångest över att jag fikade men på dop måste man väl ändå fika lite :)
Nu är det då färdigt med sånt för ett tag och även med onyttigheterna så nu håller jag tummar och tår för att mina fötter ska bli bra så jag kan fara ut och promenera för så länge jag har såhär ont är inte det ett alternativ!!
Jag fick så sjukt ont under ena foten när vi var på dopet och kunde knappt koppla när vi körde hem men jag tror det var plåstret som hade börjat fara lös så det tog jag lös när jag kom hem och nu ska jag försöka att inte belasta så mkt där så kanske det går över fortare..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0