Jag måste få klaga lite






Jag vet inte hur jag ska sitta lr ligga för att det ska kännas bra i ryggen..?
Får liksom sitta och ligga om vartannat för annars går det inte..
Vi är verkligen i behov av en skön fotölj måste jag säga!!

Jag är sugen på något gott så då är det ju tur att jag har med mig rivna morötter så jag har något att häva i magen iaf..
Skulle även sitta fint med massa frukt men det får jag ju inte äta så jag får helt enkelt klara mig..
När jag går av mitt pass kl7 så är jag ledig till söndag kl22 så jag bara måste ta mig i kragen och ta mig ut och röra på fläsket det här går inte längre!! Varför kan jag inte ha bättre självdiciplin??
Det hjälper väl inte att bara göra förändringar med maten och träna BP 2ggr i veckan man måste ju röra på sig mer för att det ska hända något.. Visst nog händer det saker iaf men det går ju så jäkla sakta!!
Det skulle underlätta om Jocke var villig att hjälpa mig och hänga med ut pch promenera i annat än snigelfart!!
När vi går ut med vagnen lr så så går han alltid som en snigel och säger man att vi ska gå fortare så får man höra "men inte har vi bråttom"
Åhh!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0