Jag är rastlös

Namn: Emma
Hårfärg: Brun med nå slingor
Ögonfärg: Blåa
Jag är: Typ trött lr nå
Jag har: Världens underbaraste gossen och en underbar Jocke :)
Jag älskar: Mina pojkar, familjen och vänerna
Detta behöver jag: Gå ner mer i vikt och massa annat
Jag har komplex för: En hel del just nu
Jag doftar: Just nu vet jag inte
Jag är rädd för: Kryp
Jag gråter för: Mycket fast inte så ofta
Jag skrattar åt: En del där oxå
Jag önskar jag hade: HUS och massa pengar
Jag hoppas på: En varm och härlig sommar
Jag kommer att: Hem på några timmar
Jag vill: Hem till sängen
Favorit mat: Grilat
Favorit färg: Lite allt möjligt
Favorit djur: Hund
Favorit doft: Gossen
Favorit plats: Med min familj
Favorit klädes plagg: Alla mina långa linnen
Favorit ställning: Ligg läge i sängen
Favorit kroppsdel: Typ ögonen
Jag önskar: Att dom sista timarna går fort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0