Inge mera välling





Idag när det var dax för Alwin att äta så ville han inte alls ha välling han spottade bara ut och blev sur..
Försökte i flera timmar och när klockan blev sex så gjorde jag gröt åt honom ist för han var så grinig och mamma skulle vara barnvakt då jag skulle träna och då är det ju inte så kul om han bara gnäller hela tiden.. Han åt då gröten med god aptit och tur var ju de..
Nu ikväll då han skulle äta innan han skulle sova ville han inte heller ha välling så det fick bli gröt då oxå..
Undra om han inte vill ha välling nå mer??
Jag har då ingen lust att kliva upp och ge honom gröt imorron bitti då han vaknar för han brukar vakna ganska mellan 5-7 och sen somnar vi om.. Så jag håller tummarna för att det duger med välling imorron!!

Kan ju oxå vara att han börjar bli less den vi har men det finns ju inte nå andra alternativ då han äter Profylac från Apoteket som är laktos och gluten fri..
Nåja jag ska fara och kolla imorron om det finns någon välling åt honom på vanliga affären..


Han har dessutom fått sin andra tand nu :) Så nu har han två små söta tänder :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0