Helgen





Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna men det kan jag enkelt förklara med att jag har haft fullt upp med att vara ute i solen, myst ute på Granholmen, badat och varit ut och rockat till Poodels!! :)


I fredags for jag ALlwin och Ida ut till K-borg igen och badade och solade :) Skönr var det och efter nån timme åkte jag och gossen tillbaka hem så han fick sig lunch och efter det for vi och gick på byn med Terror och kollade men inte ett skit fanns det att se..
Sen kom Jocke ner och vi käkade på trocadero och göttans var det med en kyckling sandwisch!!
Sen hem och packa för att åka ut till Granholmen..

På lördag jyrade vi på ute i solen och badade :) jag trodde jag skulle frysa ihjäl men det var ganska skönt måste jag säga!
Vi åkte hem mot Kalix vid 17tiden och då stannade gossen kvar med farmor och farfar i stugan..
Duscha och göra sig klar för att sedan bege sig till Tesse där det blev kycklingsallad och en del cider, efter någe tag for jag vidare till matilda där en del av flora gänget höll till.. En kort förfest och sen var det Poodels för hela slanten!!
Lite vi rockade, för att inte tala om Sandra som var helt tokig och studsade på :)
Mycket trevlig kväll med god dricka, gott sällskap och 1000 myggbett!!
Måste absolut göras om men då skippar vi myggen!!


Bilder kommer inom kort :) Jag LOVAR!!


Kommentarer
sandra

Jag håller med! men då måste vi dra med erika oxå ;)

2009-06-30 @ 00:18:30
URL: http://sanbjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0