Ge mig lust och inspiration




Jag känner mig ganska rastlös nu så kanske man skulle göra någon nytta här hemma..
Hade ju vart najs om man hade sån sätdmani m.m som jag hade då jag var gravid..
Det har nog aldrig varit så städat och rent här som då!!
Dessutom var jag ju igång och bakade och kokade saft m.m

Jag kan lova att skulle vi haft ett hus så hade jag pysslat på och städa mest hela tiden men nu har jag som ingen lust att pyssla på här för jag tycker bara det är trångt och trist även fast jag tycker våran lägenhet är jätte mysig och fin så är den alldelens för trång!!
Är ju som tråkigt nu när Alwin börjat fara runt att han har så lite yta att röra sig på..
Nåja vi får helt enkelt stå ut..
Imorron ska vi iaf och kika på ett hus så vi får väl se vad vi tycker om det sen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0