luleå




En busig gosse påväg till Luleå :)

Gud vad denna dag har rusat förbi och det känns som att jag inte alls hunnit med allt jag hade velat..
Just innan 9 tiden i morse åkte iaf jag och gossen mot Luleå där vi skulle tillbringa dagen på stan med världens bästa Emma..
Det var himla kul att träffa henne för det var alldelens för länge sen!!
Vi bor bara 8mil ifrån varandra och ändå ska det vara så svårt att träffas, nu får vi skärpa oss!!

Vi gick iaf på stan och kikade och det blev även några plagg åt gossen och underkläder åt mig själv men fasiken så svårt det ska vara att hitta en vanlig hederlig solhatt som man kan knyta...!!??
Jag fattar inte varför det ska vara volanger och spets m.m på alla såna, måste pojkar ha blåa lr vad??
Jag hittade en vit på kappahl men självklart ver det med kardborrde och den blev alldelens för tight när Alwin har så högt huvud..
Nåja vi får väl helt enkelt sy fast snöre på den han har så han inte kan slita av sig den..

Vi var även på Lindex på storheden och hämtade ut Alwins 6månaders paket från Libero men lite smått och gott i så imorron ska vi prova up & go blöjor :)
Så har jag beställt ett köksbord, äntligen kan jag köpa ett som jag vill ha!!

Vi släppte av Emma och började styra hemåt när jag mitt i allt kom på att jag skulle jobba kväll så det vara bara slänga i sig mat då vi kom hem och sen cykla till jobbet.. Vilken tur jag kom på det alltså för det hade ju varit ganska skämmigt om jag glömt det totalt!!
Tur jag inte for på Maxi och handlade som jag hade tänkt för då hade jag aldrig hunnit!!

Jag måste bara säga att jag längtar massot till imorron!! ;p


Kommentarer
Hanna

Vi har en hatt åt Wilma som vi sytt fast vita band på, för hon sliter av sig den annars :)

2009-07-02 @ 02:17:39
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0