Taktik vila





När Alwin hade sovit en halvtimme kände jag hur även mina ögonlock blev tunga så jag tog mig en powernap på 10minuter så nu är jag pigg och alert igen :)
Alwin vaknade dock samtidigt som mig men fick honom att somna om då jag strök honom i håret igen..
Hoppas han sover lite längre nu så han inte är så trött sen. .

Jag hade behövt duscha men det får vänta tills jocke kommer hem för jag känner inte för att stress duscha idag utan jag tror nog jag ska ta mig ett bad.. Sätta inpackning i håret och bara njuta :) Det lät som en bra idé!!



Jag började tidigare och plocka i Alwins kläder då det är smock fullt i hans byrå så har jag nu rensat ut lite som blivit för litet samt några plagg i 74 som inte behöver vara där då han ändå inte kan ha det än.. Bad Jocke ta hem nån banankartong så jag kan sätta undan lite kläder oxå..
Skulle även behöva rensa i klädkammaren men där är det så jävla mkt kläder så man vet inte vart man ska börja!!
Känns även lite tråkigt att börja plocka i alla kläder då man ändå inte kan ha nått utav det och det känns ju trist att rensa bort då jag jobbar på att komma i dom igen.. Ne nu vart det tråkigt så vi slutar här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0