Little girl lost: The Delimar Vera story




Amerikanskt drama från 2008. Baserad på en verklig händelse. En kvinna trodde att hennes lilla dotter hade omkommit i en brand, men sex år senare hittar hon dottern som då lever med en annan familj.




Den filmen har vi sett på 5an nu ikväll..
Bra var den och ganska sorglig, jag ville bara gråta när man såg hur det brann och dom inte fått ut bebisen, usch så hemskt!!
Men som tur var så slutade den ju lyckligt :)
Var det någon annan som såg den??


Vi har även har besök av jockes kusin tidigare ikväll som är hemma och hälsar på annars bor hon nere i Västerås..
Har bara träffat henne en gång i fyllan på hotellet för typ 1,5 år sen så det var trevligt att träffa henne nu så fick hon ju träffa Alwin oxå :)


Nu ska jag fläta mitt långa hår och sen häva mig i säng så man är utvilad imorron när Jocke är ledig :)
Vi har en del saker på shemat så det är inte till att vara trötter!! ;)


Godnatt


Kommentarer
SANNA

jag såg den med!

den var bra!

och hemsk och lycklig! :)

2009-07-06 @ 00:27:05
URL: http://sannabertils.blogg.se/
Ida

Jag såg också den :) Den var bra! Såg någon dokumentär en gång om handlingen där så jag kände igen historien.. Men man satt ju på helspänn där när hon hade sprutat in ngt i hennes mun. Jag tänkte att nu visar det inget samband på DNA-provet..

2009-07-06 @ 10:47:46
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Ida

Jo, hemskt!



Tack själv sötis! Ja, hemskt gärna gymmet.. blev jättesugen.. Bra om man får in en rutin!

2009-07-06 @ 22:47:11
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0