Köttbullar




Söta Ida räddade oss från svält och kom över med ett ägg åt mig så jag kunde göra köttbullar till middag..
Gud så gott det var!! Var typ jätte länge sen jag åt köttbullar bara för att jag inte har idas göra några men när man väl kommer igång så går det ju fort :)
Vi hävde iaf i oss mat och sen fick Alwin mat innan vi packade in oss i bilen och for till Hpda och storhandlade på Maxi..
Nu är det full smock i kyl, frys och skafferi så vi slipper nog gå hungriga ett tag fram över men lik förbannat så kommer man väl ha stora problem med vad fan man ska äta till middag.. Imorron blir det iaf blodpudding hade jag tänkt.. Enkelt och gott!!

Alltså var enda gång jag varit på maxi med Alwin så skiter han och då menar jag varje gång!!
Det slår aldrig fel.. Man har bara hunnit en bit in i affären så börjar han och trycka så då är det bara gå och byta så det kan bli lite lätt jobbigt om man är själv med honom för då måste man ju lasta av det man plockat i vagnen innan man går och byter och sen får man börja om..
Så därför försöker jag fara när han kan vara hemma med Jocke lr så att Jocke är med då blir det mkt enklare..
Trevligt vetande va?? :)
Men det är ingen som tvingar er att läsa ;)




Tokig kille :)


Kommentarer
Ida

Haha, vilken rolig bild!

2009-07-05 @ 01:32:55
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0