Godmorgon!!





När Jocke for till jobbet kvart över sju så var det en gosse som vaknade och tyckte han hade sovit klart så det vara bara häva sig upp ur den sköna sängen och nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra till klockan elva då det blir gymmet..

Igår bakade jag som sagt bullar och en del blev svin stora men goda blev dom :)
Nästa gång ska jag ha annan jäst så dom inte jäser så himla mkt!!
Men för att vara andra gången jag gjorde bullar så tyckte jag dom blev hur bra som helst..
Var även på bilbingo igår och vann inte ett skit som vanligt så nu tror jag nog att jag ger upp för ett tag fram över..

Förresten, några förslag på vad jag mer kan baka till min födelsedag?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0