Dammråttor





Det blev en riktigt god middag idag, grillade karrékotletter, pommes, sallad, beasås, vitlöksdressing och så en cider till mig och öl til Jocke :)
Nu ikväll har jag snabbt plockat undan i sovrummet och dammtorka där innan Alwin skulle sova så jag hade tänkt ta hallen sen men jag dammsuger och skurar alla rum samtidigt sist.. Det är som lättare ta ett rum i taget då man har småbarn som ska överallt och röra i allt annars får man bara sluta när man är mitt uppe i städningen och då brukar det nästan se värre ut än innan man börja ibland..
Nå bara det blir gjort så..

Imorron tror jag nog vi blir hemma hela dagen och städar och kanske bakar något om jag hinner så måste vi väl trycka in en promenad oxå om det inte regnar..
Ska snabbt kolla runt lite nu innan jag fortsätter med min städning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0