Bilbingo





Hela dagen har spenderats med Vickan, vi har varit och strosat på lite affärer och sen varit här hos oss för att sedan fara iväg på bilbingo som även Ida och Vickans småsyskon hängde med på men inte ett skit vann vi denna gång heller..
Det var en liten tjej som vann 20.000 och nog måste jag erkänna att man blir ju endel avis..
Hade jag vunnit dom pengarna så vet jag då att det hade handlats en hel del till huset och det är ju välbehövligt..
Nåja det var ju kul för henne och hon kommer säkert ha användning för dom även hon..


Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag lägger mig som jag ska göra nu för jag är dötrött!!

Natti


Kommentarer
Josse

Tacktack, det gick bra.. sååå skönt! Man blir ju galet orolig!

2009-07-08 @ 15:10:30
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0