Är jag den enda??





Är jag den ända med en sambo som inte ser när det är stökigt och dammigt och tar tag i saken utan att man ska måsta be honom göra det??
Något som stör mig fruktansvärt mycket är att många killar verkar tycka att det är tjejen som ska städa,tvätta,laga mat o.s.v
Varför kan man inte bara hjälpas åt med allting??
Jag menar vem tycker egentligen det är kul att alltid måsta göra allt sånt själv??
Inte då jag iaf!!


Är jag den enda med en sambo som oftast bara ligger på soffan och ser tv eller sitter vid datorn och spelar då han ist hade kunnat hålla ordning här hemma??


Ähh jag orkar inte skriva nå mer blir bara mer irriterad!!
Måste åka och hämta gossen nu..


Kommentarer
Theresan

Jo det var verkligen tur att det inte blev värre än det blev, men har blåmärken på brösten av allt klämmande o masserande, haha.

Btw angående sambo med synfel när det gäller städning m.m., är du inte den enda med ;) tror verkligen män är från mars o kvinnor från venus!

2009-07-20 @ 13:10:27
URL: http://theresan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0