Present på dörren







Igår var jag trött som en gnu men kunde ändå inte sova ordentligt.. Så himla typiskt!! Vi somnade vid 22igår kväll och vid 01 tiden vaknade jag och mådde illa så jag kunde som inte sova.. Efter en stund gick jag upp och tog mig ett glas vatten och åt en mandarin och sen kunde jag sova igen.. Men dom här toa besöken har som stört mig inatt för direkt jag har somna så har jag vakna av att jag varit piss nödig.. Hoppas det är över snart!!

Drömde även inatt att vi var i Sunderbyn igen och att dom skulle uppskatta vikten på bebis och gissa vad dom säger!! Den väger mellan 5-8kg Shit alltså tänk skulle man knösa ut en sån stor bebis.. Det går ju liksom inte.. Tur det bara var en dröm!!

Sov iaf till 9 på morron och vi steg upp vid 10tiden och åt frukost sen satte jag mig och läste i min nya bok som jag bara orkade läsa en sida i igår kväll.. Men orkade bara läsa till 11 för då mådde jag som dåligt igen och kände mig jätte trött så jag la mig i sängen och sov en timme.. Shit vad jag sover!! Sen har vi varit i Nyborg hela dagen där vi ätit våfflor och sen for vi till mamma en sväng för att vara lite med gumman :)


Och gissa vad vi möttes av när vi kom hem! Det hängde en påse på dörren med en present i där det stod
"Lite uppmuntran till de blivande föräldrarna i väntan på bebis!
Lyckönskningar från grannarna i huset bredvid..."
Alltså från Ida & Henrik :)
Detta var det som var i :)










Så var det även en påse med cookies & knäckflarn med men den glömde jag att fota :)
Visst är dom gulliga!! :)
Tack så jätte mycket!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0