Tisdag kväll






Nu sitter jag och älskling här i soffan med varsin mugg thé och har det gott :) Alwin har somnat för ett tag sen, hoppas att han sover länge för han har inte sovit mer än typ 1timme under hela dagen så idag har vi haft en lite gnällig pojke men det gör då ingenting :)

Älsklings föräldrar har varit här och hjälpt oss att borra upp en lack hylla i gossens rum och under tiden satt gossen i farmors knä där han somnade så jag passade på att diska undan all disk som jag inte hunnit fixa tidigare..






Idag har vi varit på bvc och nu väger Alwin hela 4120g så han växer så det knakar och det syns då på kinderna som bara blir rundare och goare ;) Mammas lilla kille :)

Nu ska jag gå och duscha av mig innan jag ska gå och lägga mig för man vet ju aldrig när min bebis vaknar och vill ha mat.. Inatt ville han dessutom inte somna om efter han ätit och fått ren blöja så jag har varit vaken med honom mellan 4-7 men till slut somnade han i min famn så då fick han sova med oss.. MYS!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0