Tacos






Hos mamma bjöds det på tacos och gott var det fast det hade gärna fått vara lite starkare ;) Är ju som gott när det är lite starkt men jag måste ju vara försiktig med att äta stark mat så inte gossen får ont i magen..

Nu har våran bebis nyss somnat så jag ska väl häva mig i säng så man inte är helt död då han vaknar på nån timme och vill ha mat i lillmagen.. Vi brukar vara nog trötta som det är iaf och somna flera gånger under tiden :) Tur han gillar att sova som mamma men det är rätt jobbigt annars när han somnar då han ska äta för det tar så jäkla länge då :)



Imorron blir det iaf ingen sovmorgon för oss för vi ska vara på bvc kl11.. Kanske pappa kommer med oxå om han inte måste jobba och orkar vill säga.. Han har nämligenc fått nån låsning i ryggen så han har jätte ont.. Hoppas han blivit bra till helgen bara så han kan vara med på bandyresan deras för förra gången kunde han ju inte följa med då inte gossen hade kommit ut från magen än :)

Nåja nu blir det sängen..


Natti natti


Kommentarer
Emmelie

Vilken sötis :)

2009-01-27 @ 13:44:06
URL: http://emmelieeemorin.blogg.se/
Cecilia A

Alltså gud vad han är sockersöt. Kollade på pixbox. Verkligen! Men det har ni säkert aldrig hört förstår jag :)

2009-01-27 @ 19:13:48
URL: http://karelare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0