Sand helvete!






Har inte haft tid att sitta vid datorn förrän nu..
Vi har sovit till 9.30 även idag och sen har gossen varit lite tjurig, tror nästan han var lite övertrött men kunde ändå inte somna.. Nå han somnade vid 14 tiden iaf men vaknade lika fort för då hade han bajs i blöjan stackarn.. Så vi böt och sen tog det ett tag innan han somnade om men när jag började dammsuga så somnade han gott :) Sen vakna han för typ en timme sen och ville ha mat men åt i typ5 min och sen somna han igen så nu får vi se hur länge han sover..


Gud alltså vad jag hatar när det kommer in massa sand i hallen som man sen drar runt i hela lägenheten och även i sängen.. Jag höll på att bli toki av all sand så jag tog fram dammsugaren så nu dröjer det väl till ikväll lr imorron så är det lika mkt sand igen..


Idag har vi äntligen gjort oss av med vårat köksbord, det var så himla rangligt så vi har lånat Saras nu medans hon är i Åre :)
Känns som trist att köpa ett nytt köksbord när man inte kan köpa ett som man vill ha för att vi har så litet kök.. Men förhoppningsvis så kommer vi flytta om inte allt för länge så då får vi nog plats med ett fint stort bord :)
Gunilla var gullig och kom hit med bordet och tog även med sig vårat för att slänga det när tippen har öppet :) SÅ vi Alwin en söt liten dress oxå :)


Kommentarer
Sanna

skönt att det lättar! och jag håller med dig! all sand är ett helvete... man måst dammsuga hela tiden

2009-01-18 @ 18:05:04
URL: http://sannabertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0