Ikväll har vi varit och hälsa på Vickan och Stefan






Nu har vi nyss kommit hem från Vickan och Stefan, skulle egentligen ha farit med Vickan och Ida till Millan men vi gick hem ist så det inte blir så sent.. Blev iaf bjuden på middag hos Viakcn och Stefan, korvstroganoff och ris bjöds det på och gott var det så nu är man mätt och belåten :) Det är nästan så man glömmer bort att äta ibland för att man har så mkt annat för sig hela tiden men det är ju så viktigt att äta och dricka så jag måste försöka skärpa mig!!


Awin ligger och sover i liften men har han inte vaknat innan 20 så måste vi väcka honom om vi ska få sova inatt :)


Jag träffa grannen som bor mitt emot oss nere i trappen precis då jag tagit ut honom från vagnen och hon grattade oss och tyckte han var så söt så frågade hon om vi får sova om nätterna så jag sa som det var att han vaknar en gång per natt och då sa hon "ja vi har då inte hört ett ljud iaf"
Jag trodde nästan alla grannar hört honom då han brukar skrika då man ska byta blöja på honom för det är ju inte alls mysigt att ligga på skötbordet det är ju så himla kallt!! :(  Men icket.. Nå det är ju faktiskt inte så lyhört här och det är ju bra så man slipper höra allt som grannarna gör..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0