Hoppsan






Igår kväll somnade Alwin redan vid 22 tiden i Jimmys famn och då hade vi inte ens hunnit ta på honom pyjamasen så den åkte på inatt ist när han ätit och fått ren blöja men nog sov han lika gott förde :)
Jag gick och la mig vid 23 för att inte vara allt för trött då han ville ha mat..
Sen vaknade vi vid 8 tiden på morron då det var dax för mat igen och sen somnade vi om till 11, shit så vi har sovit men skönt var det :)

Nu ropar gossen och vill ha mat så jag ska mata honom och sen ska vi gå ner på stan en sväng och handla lite och efter det kanske vi svänger förbi hos Vickan, det går rykten om att hon har bakat limpa ;)

Jocke ska och gadda sig så då får vi se sen vad det blev för något, men det blir säkert fint :)
Jag vill ju oxå göra men det får vänta för man ska ju inte göra det medans man är gravid eller ammar så det hinns ju med sen..




Måste även lägga in bilder från kameran på gossen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0