Gossen bara sover :)







Idag har jag inte varit så social för jag har varit så himla trött. jockes föräldrar kom hit och då dom varit ett tag var jag tvungen att gå och vila för jag orkade knappt hålla uppe ögonen.. Sov väl sidådär 1,5timme kanske och när jag vakna tänkte jag att nu borde väl lilleman snart vakna och vilja ha mat men det är nu en timme sen och han sover än.. Men jag tror nog han håller på att vakna :)

Jag börjar även vara lite hungrig känner jag.. Tur Jocke fixat mat nu dom senaste dagarna och ska göra det även idag :)


Vad händer ikväll då?
Ida messade tidigare och sa att vi får komma dit om vi vill men jag vet faktiskt inte om jag orkar..
Börjar kännas som att jag dissat dom nu den senaste tiden men jag har verkligen inte haft orken.. Sorry!
 Och ikväll skulle det som ändå vara skönt att bara vara hemma och mysa med mina killar..


Kommentarer
Ida

Ingen fara du, jag förstår om du inte orkar :)

2009-01-16 @ 19:33:47
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Sanna

man får dissa alla om man vill utan dåligt samvete då man förlöst ett barn! OCH ammar. det tar mycket på krafterna.

2009-01-16 @ 23:31:24
URL: http://sannabertils.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0