Förbannade element!







Fan så ont jag har i mitt lillfinger nu!! När jag höll på att skura i sovrummet nyss så var jag jätte smidigt och klämde fingret mellan skaftet på moppen och elementet på något konstigt sätt så nu har jag förbannat ont.. Det typ spränger och värker i hela fingret.. Ett sår fick jag dessutom..

Nu är det iaf städat och fint här men jag är inte riktigt nöjd förrän det är skrubbat i badrummet oxå, disken är borta och skåpen i köket är torkade för det blir ju alltid massa fula äckliga fläckar kring dom.. . Så jag hoppas att Jocke tar tag i disken och toan så tar jag skåpen!!
Det går även bra om det görs imorron..
Skulle även vilja få uppsatt kakeldekoren så det blir lite finare där inne men dom var typ nån mm för stora så vi måste skära bort en bit från varje och det känns ju en del jobbigt..


Kommentarer
Hanna

Åååh, jag ser att du gjort tacomackorna! Visst var dom gudomligt goda? :D Nästan så man måste ta och göra dom snart igen :)

2009-01-05 @ 20:49:49
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0