Filmtime








Sådär nu är gossen ny badad och det var första gången han inte grinade nu tyckte han det var mysigt, så nu ligger han i pappas knä och tittar :) Jag har nyss satt rena sängkläder i sängen så inatt kommer vi nog sova riktigt skönt fast det göra jag ju typ varje natt nu.. Jag somnar typ direkt jag lägger huvudet på kudden och sover som en stock men minsta lilla ljud från gossen så vaknar man :)

Vi fick brev från socialkontoret idag om att vi skulle ringa dit för att få en tid då vi kunde komma och fastställa faderskapet på Alwin så jag ringde och en timme efter kunde vi komma så nu är det gjort.. Skönt att vi bor så nära..  Man behöver ju inte fundera över vem som är pappa iaf det ser man ju bara man tittar på gossen, lika snygg båda två ;)
Så har vi även skickat in papperen till skatteverket angående vad han ska heta..
Sten Alwin Joakim Strömbäck Persson blir det :) Ganska långt men det gör ju inge..
Min morfar hette Sten så därför ville jag att han skulle heta det oxå..

Nu ska jag se filmen som går på trean :)

Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0