2008



Hur har året nollåtta varit för dig? - Perfekt
Bättre än förra året? - Både och
Har du träffat några nya vänner? - Joo
Isåfall vilka? - Orkar inte rabbla upp
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - 12maj då vi plussade :)
Har du flyttat under år nollåtta? - Jepp vi flyttade till våran underbara lägenhet i mars
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Jorå
Isåfall vilken? - Massor

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? - Underbar
Har du strulat med någon? - Nepp
Har du varit kär? - Jaah och är det än
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Jepp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Avisst
Har du haft ett hemligt förhållande? - Ne

SORG & HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej tur de
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Inte vad jag kan minnas iaf
Har du varit i slagsmål? - Nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ne det tror jag inte
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - Ne inte de
Har du ljugit för en vän? - Nepp
Har du gjort något dumt mot en vän? - Det vill jag inte påstå
Har en vän gjort något dumt mot dig? - Nej inte vad jag vet

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Ingen men jag gick på Balder där jag tog studenten 2006
Har någon varit elak mot dig på skolan? - Ne
Hatar du någon på din skola? - Det gjorde jag säkert
Har du gjort något framsteg? - Säkert nån gång
Har du haft alla rätt på ett prov? - Ehh ne så duktig har jag aldrig varit

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Det har jag nog
Har du många killkompisar? - Javisst då
Har du förlorat en vän? - Ne men har nog sämre kontakt med vissa
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Hmm jag tror de
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Nej


Kommentarer
millan=)

Snodde av dig den här;) har lite å göra P & K

2009-01-08 @ 17:43:39
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0