Vart är nu värmen?







Åhh vad segt blogg går alltså!! Är det bara för mig lr är det så för er oxå?

Jag börjar vara rätt så less på denna kyla nu så jag hoppas på varmare inom kort!!
Då blir det massa promenader och annat mys ute i friska luften..

Dagen igår var helt perfekt..
Vi var och kollade på Jockes bandy match som tyvärr slutade med förlust och sedan hem och fixa goo mat, lr Jocke fixade och jag gjorde efterätten :) Det blev potatisgratäng och fläskfilé som Jocke hade gjort en god marinad till och så hade vi kall bea till det och sen till efterrätt blev det chokladpudding, mumma!
Gossen somnade redan vid nio tiden igår så vi la oss på soffan och såg nån film som var på tv.. Riktigt mysigt var det så skulle Jocke pilla mig i håret men tror inte han hann göra det så länge förrän jag däckade.. Det var riktigt länge sen jag somnade på soffan.. Guud så trött jag var alltså!!

På morron ville Alwin inte sova länge så vi har varit vaken mer eller mindre sen 5 på morron.. Han har som bara sovit små stunder så inte har man hunnit ta sig nån powernap inte.. Nåja det var nog för att han sov så mkt igår under dagen och så som han inte var trött nå mer... Hoppas då på att han sover bra och länge inatt för jag är riktigt trött!!
Jocke har jobbat och när han slutade for vi till Nyborg och åt palt.. Det är alltid lika gott!!
Efter det for jag och Alwin och fikade hos Lisa med tjejerna och det tyckte gossen om för han har skrattat och varit glad mest hela tiden :)

Nä nu ska jag sluta skriva massa onödiga saker och gå och tvätta bort sminket så man kan gå och lägga sig innan man somnar sittandes



Godnatt!!


Kommentarer
Elin

Det var sjukt segt igår. Idag är det lite bättre :)

2009-02-16 @ 09:00:04
URL: http://elinrydberg.blogg.se/
Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-16 @ 11:36:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0