Tror jag ska besöka sängen nu









Då sitter man här igen, Ida har farit hem, Alwin sover och Jocke har kommit hem från träningen :)
Var kul att träffa Ida idag, det var ju ett tag sen..
Känner mig rätt trött så jag ska väl ta en snabb dusch och sen studsa i sängen så man inte är allt för död när man ska upp och ge gossen mat..

Måste bara berätta en hemsk sak..
Nar jag hade solat idag så fick jag ett sms av min storasyster som skrev att
Nova lider av någonting som heter nattskräck vilket man inte riktigt vet varför barnen får men det kan bero på om någon av föräldrarna haft mkt mardrömmar som liten och det kan även ha med intryck att göra.
Dom är inte vakna när det händer och kommer inte ihåg något på morgnen.
Dom bara skriker, gråter, sparakar, slår och kastar och man får inte väcka eller ta i dom utan man ska bara sitta där och viska så de förstår att man är nära.
Det ger med sig med tiden men kan hålla på tills dom är 10
Det är inte heller varje natt det blir så.

Fatta vad hemskt när ens barn vaknar och skriker helt förtvivlat och man inte får försöka lugna eller trösta!!
Nova gjorde så två nätter under förra helgen när vi var där men då visste vi ju inte vad det var..
Hon skrek som om hon var livrädd för något eller hade jätte ont typ..
Stackars lilla gumman!!








Kommentarer
Hanna

Ja det kan jag ju, va smart du är ;) Haha. Fast det blir ju inte super bra kort, men någorlunda kanske.

2009-02-12 @ 23:29:36
URL: http://wildbee.blogg.se/
Anonym

Jo det går verkligen alldeles för fort när dom växer uppp :)

Jo barnkalas är roligt, så man får fixa med ballonger och allt där till :)

Funkar allt bra där hemma?

2009-02-13 @ 10:22:15
URL: http://ewepelin.blogg.se/
Hanna

Jaa tack för tipset ;)

2009-02-13 @ 10:55:40
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0