Mr muscle







Nu känner jag mig lite duktig för nu har jag torkat bort allt äckel flott som fastnar ovanför spisen och i kryddhyllorna, så har jag diskat undan och torkat spisen+ugnen och alla bänkar så nu är det bara alla skåp kvar som ska torkas både in och utvändigt men får ta det lite eftersom när man har tid :)

Gjorde även ett ryck och rensade i min socklåda men jag tyckte inte det minskade något fast jag slängde en del så jag får nog ta och slänga lite till för jag har ju massor med nya sockar som jag aldrig har använt.. Fattar inte varför jag köper på mig sånt när jag redan har överflöd..
Intressant att veta va? :) Haha!!

Insåg oxå att det är dax att rensa och städa i klädkammaren för snart tar man sig inte in där och att hitta någonting är väl snart omöjligt!!




Ne nu ska jag sluta svammla och mysa med mina killar ist ;)




Kommentarer
Elin

Fy farao vad söt Alwin är. Tittade på bilderna på din pixbox. Den första bilden i det nya albumet var kanon fin. Ja alla bilderna var fina men den var extra fin. Kram

2009-02-18 @ 20:53:06
URL: http://elinrydberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0