Löööööördag






Då var man hemma en scäng för att trycka nå mat och sen ska Ida köra mig till Nyborg där mina pojkar är så jag får hämta nyckeln till förrådet som är i skötväskan.. Jag har liksom mina skor som jag ska ha ikväll i förrådet..
Sen blir det hem och göra sig klar för att sedan gå till Millan och Tony där vi ska börja kvällen..
Får se hur sent det blir, jag kanske tar en tidig kväll och far hem till mina pojkar mitt där det är :)



Har ju varit och sett på Matilda och Emils bröllop tidigare idag, mitt första bröllop dessutom och gud så fint det var och dom var så fina för att inte tala om hur vacker Matilda var :)



Nåja nu är maten klar...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0