Hur har eran fredag varit?





Då var fredag nden 13e slut och den har passerat utan några bekymmer..
Hur har dagen varit för er?


Har ju då varit och bowlat med Millan, Vickan & Lisa nu ikväll och kul var det jag hade kunnat vara där flera timmar och spela så det måste vi göra om snart!! :)
Tyckte ändå inte att jag var allt för dålig med tanke på att jag inte bowlat sen jag gick på manhem så man får väl fara oftare så kanske man blir lite duktig iaf..
Det var ju då en hel del annat folk där och alla drack öl lr något med alkohol i utom vi som körde med coca cola, lr jag och Lisa iaf dom andra drack ingenting alls :)
Lisa har sagt nu ikväll att när jag ska köra min premiär så bjuder hon på barrunda hela kvällen plus att hon lova att dansa med mig hela kvällen oxå, hur bra låter inte det då :)
Men det får vänta ännu ett tag även fast jag inte ammar.. Gossen är ju trots allt bara 1månad än och jag känner inte för att fara ut och festa på en gång utan kan gott vara hemma och mysa med honom ist :)




Lillhjärtat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0