En lista

När fick du reda på att du var gravid?
När jag var i vecka 4

Blev det en chock?
Nja lite kanske, vi hade som misstänkt det när jag inte fick min mens

Hur gammal var du?

20

Hade du mycket halsbränna?
Nej ingen alls

Spydde du mycket?

Inte en enda gång

Hade du mycket foglossning?

Nej

Ditt sf-mått som störst?

37

Har du fått bristningar?
Klarade mig utan ända tills sista veckorna

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Jag var hel säker på att det var en pojke ända tills mot slutet då jag började tvivla lite

Vad hoppades du på?
Spelade ingen roll, ett frisk och välmående barn

Gick du över tiden?
Mhmm 18 dagar

Födde du för tidigt?
Nepp

Hur var förlossningen?
Över all förväntan!! Det tog 6,5 timmar från allra första värken, hade inte ens förvärkar

Blev du sydd?
Jo

Dragen med sugklocka?
Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet?

Jag, Jocke, Barnmorskan, En barnmorske studerande och sköterskan

Hade du någon nära med dig?

Jepp min älskling

Vilket bb födde du på?

Sunderbyn

Hur stor var bebisen?
3810g & 52cm

Vad fick den heta?

Alwin

Var allting värt det?
Absolut det var värt varenda sekund!!


Kommentarer
Anonym

verkligen =) jo, jag hade redan åkt

2009-02-25 @ 19:28:05
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/
terror

okejokej :) ja de var ju som ett tag sen du var ut :P jo men ja hör av mig imorgon :) nycklarna får ja första. men då ska den ju tapetseras om och så:) så nu är de nääääära! :D

2009-02-25 @ 22:13:18
URL: http://thereseomnell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0