Dop






Vi har funderat på det här med dop och har bestämt oss för att vänta ett tag med det så det blir kanske kring pingst lr så..
Vi har även kommit fram till att vi ska ha gudföräldrar till Alwin och Jocke har redan valt vem han vill ha som gudfar och det blir Jimmy som Jocke spelar bandy och även är god vän med..
Jag där emot har som varit lite i valet och kvalet om vem jag vill ha men jag tror jag har bestämt mig nu så nu återstår bara att fråga om hon alls vills ställa upp som de.. Hoppas hoppas!! :) 
Ni får höra sen vem det blir :)

Det blir inte så stor tillställning utan det blir med dom närmaste alltså familjen och så..
Hade gärna velat bjuda mina vänner oxå men det blir ganska stor kostnad då så det känns som trist..
Man är ju inte allt för rik som mamma ledig :/






Kommentarer
Ida

Förstår att man inte är så rik som mammaledig, viktigast de närmsta inom familjen kan vara med iaf :) Men får man komma och kika i kyrkan? :D

2009-02-14 @ 13:52:32
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Anonym

Låter ju fint det :)

Ja man får passa på och njuta av tiden medans dom 'r små :)

2009-02-14 @ 16:57:10
URL: http://ewepelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0