Dagen







Idag har vi då äntligen varit ute en sväng och det var faktiskt riktigt skönt ute måste jag säga, bara man inte slarvar med kläder så man slipper frysa..

Så vad har vi annars pysslat med idag?
*Varit på Coop
*Hälsat på Vickan som bjöd på fika
*Ätit middag hos Ida och Henrik (laxlåda)
*Farit till Vickan igen där det skulle bakas semlor
*Kommit hem och gjort Alwin nattklar och nu ligger han i sin vagga så hoppas han sover snart :)

Ska bara läsa lite bloggar och sen ska jag packa våran väska till imorron inanna jag ska susssa kudden..
Får passa på att mysa ordentligt inatt för sen får jag ju sova själv hela helgen, tur jag har gossen i samma rum iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0