Bvc besök








Idag har vi varit på bvc och vägt gossen och nu väger han hela 4495g så han växer så det knakar :)
Efter det åt jag lunch och sen fick gossen lunch och efter det gick vi ner på myggan med Hanna, Wilma & Ida för att fika.. Mmmm så gott det var, har inte varit där på jätte länge och alltid när jag är där brukar jag äta sallad eller en toast så idag passade det att prova nå go fika :)
Kändes verkligen skönt att kunna vara ute utan att måsta stressa hem för att Alwin kanske vill äta för inte har man ju nån lust att sätta sig och amma på stan så det gick snabbt och enkelt att bara värma ersättning åt honom :)

Nu ikväll har Alwins farmor och farfar varit här och så har vi även badat honom så sen somnade han så gott :)
Tror nästan jag ska gå och lägga mig oxå snart för jag känner mig ganska trött..







Får se om man har tid och ork till att dammsuga imorron för det behövs då verkligen..




Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sussa kudden :)



Kommentarer
sassan

ja jag förstår att det var jobbigt!! hoppas du slipper det i fortsättningen'!!

2009-02-04 @ 22:08:39
URL: http://sassan86.blogg.se/
Hanna

Det är ju bara ett plus om den är nyttig :)

2009-02-05 @ 10:01:56
URL: http://wildbee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0