Update




Det har varit rätt fullt upp nu i några dagar så jag har varken haft tid eller ork till att blogga så jag
kör väl en snabb uppdatering om vad som hänt :)

På lördag åkte jag och gossen med syster och Lina till Hpda där vi var på Jala, Ikea, Djurmagasinet, Stadium och Maxi så nu har jag köpt klart alla julklappar åt gossen och nova, bara Mira kvar då :)
När vi kom hem var det bara skynda sig att ge gossen mat och packa väskan för att åka till Nyborg och se bandy, vi kom dit i halvlek och  då stod det 3-1 och Nyborg drog hem sgern med 4-1 :)
Sen till "farmor och farfar" med gossen och snabbt hem för en dusch innan det var dax för bowling..
Jag brukar vara sämst på att bowla men det gick riktigt bra i början och jag slutade som 2a efter 2 spel :)
Efter bowlingen åkte vi till Jonny och Ida där vi blev bjudna på middag, supergod gryta stod på menyn och vi åt nog alla tills vi var proppmätta :)
Vi var även en sväg till jimmys morfar som fylllde år innan vi åkte hem och bäddade ner oss efter en riktigt trevlig kväll!!

På söndag hämtade vi gossen i Nyborg och sen hem då de var nån som skulle kolla på bilen..
Hände väl inte allt för mkt den dagen, vi tog det mest lugnt och mös på :)

Igår for jag och gossen till "mormor" där jag bakade lussekatter, saffransbulla och saffranslängder som blev supergoda!!
Det var första gången jag gjorde lussekatter och jag måste säga att nog kan jag det där ;)
Sen var vi över till grannarna där barnen lekte och det bjöds på tårta då Jimmy fyllt år..

Idag kl12 ska jag och äta jullunch med jobbet så det är nog bara häva sig i duschen nu om man
inte ska komma dit helt risig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0