Torsdag





Alltså kul att det är endast -22 ute!!
Tur vi inte behöver gå ut idag för då hade jag nog fått frostskador!!
Jag sänkte värmen i huset igår med en grad då jag tyckte det blivit så varmt men jag tror bestämt jag ska ändra tillbaka för nu börjar det känns lite kallt..

Igår kväll hade Alwin 39.2 i feber så han fick då alvedon innan han skulle sova så inatt har jag sovit på madrassen igen och i morse vid 7 tiden hade hen 39.1 så det blev alvedon igen innan han fick sig välling och vi somnade om i stora sängen och har sovit till halv tio!! :)
Nu är han pigg och glad och leker på här för fullt..
Han har börjat klättra överallt och igår klättrade han upp på fotpallen till fotöljen och var så glad så :)
Så det är bara vara uppmärksam så han inte klättrar så han faller och slår sig ordentligt!!




Kommentarer
Zara

Känner igen det där, Milly är överallt och as glad när hon har klättrat upp i soffan ,sitter där och ser tv helt själv =)

2009-12-17 @ 11:59:41
URL: http://millybus.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0