Snöööö





Jag måste erkänna att det var ganska härligt att bada bastu igår och nu efter fotbadet och ha haft fötterna inlindade hela natten så känns dom som ny!!
Jag tycker ju inte direkt om att bada bastu men Jocke var snäll och öste inte på så mkt så det gick bra :)

Det har kommit en hel del snö så nog blev man ju glad när man tittade ut nyss när det är alldelens vitt på baksidan..
MEN jag blev inte lika glad då jag såg framsidan och all snö på uppfarten för våran snöräv är nämligem sämst!!
Jag har använt snöskyffeln när jag skottat tidigare men nu när det är så mkt snö kan det ju bli jobbigt med den!!
Så kära tomten, vi skulle behöva en ny snöräv!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0