Småskor




Hade ju tänkt ta vagnen ner på stan men det slutade med att vi tog bilen då jag ville kolla på Buketten och den butiken är inte barnvänlig för fem öre så där tar man sig inte in med någon vagn..
Tesse och Matte väntade på oss när vi kom ner så vi kikade runt lite på buketten men hittade inget där och sen gick vi till Eurosko där jag provade skor på gossen som jag sedan la undan så nu hoppas vi på att "mormor" köper dom åt honom i julklapp ;)
Kollade även en sväng på Team innan vi styrde kossan hemåt då gossen var så trött..
Självklart somnade han i bilen så jag tog ut vagnen och la honom i den så vi får se hur länge han sover..
När han vaknar ska vi iaf gå över till grannarna där det bjuds på köttsoppa :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0