Orkar jag?





Sitter på jobbet nu för att jobba min 2a och sista natt för denna gång..
Jag hade ju tänkt försöka sova en stund tidigare ikväll innan jag skulle hit men kände mig inte trött så då sket jag i det för annars hade det bara resulterat i en trött och seg Emma..
När jag hade betat av en timme började jag känna mig trött och började fundera på hur jag ska kara av att vara vaken hela natten men det gick över när jag vandrade runt lite och drack lite yogurt så jag hoppas jag slipper bli så jätte trött..
Nog för att det inte brukar vara några problem, blir jag trött så försöker jag sysselsätta mig med olika saker..

Sitter nu och kollar runt på Styleroom och jag vill bara riva ut och göra om hemma när jag ser hur fint alla har det!! Man får så himla mkt inspiration och se hur andra har inrett osv..
Nu har vi ju trots allt ett stort hus så vi lär nog aldrig bli sysslolösa där men jag skulle helst av allt vilja göra om köket, riva en vägg där vi ist ska ha en köksö och lite annat smått och gott..
Nå det ska inte göras än så vi hinner nog fundera och ändra oss många ggr..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0