Onsdag 091230





Igår vid tio tiden åkte jag, Alwin och Ida iväg mot Luleå i snön och jag kan lova att det var lite läskigt ibland när man inte såg ett jävla skit framför bilen!!
Men vi tog oss dit och gick på stan och strosade tills klockan var fem..
Köpte inte alls mkt vilket iofs var bra för då slipper jag ha ångest över att jag handlat för mkt idag!! :)
Det viktigaste var en täckjacka åt gossen och det köpte vi :)
Idol Calle och Erik var ju även dom i Luleå så när vi ätit så gick vi till Shopping där vi hörde Erik sjunga 2låtar innan vi styrde mot Storheden för shopping på Maxi..
Var inte hemma förrän vid nio och då sov gossen gott i bilen med pyjamasen på så det var bara att ta av honom ytterkläderna och ge honom välling så har han sovit gott hela natten!!
Jag har oxå sovit som en stock för jag var helt slut efter gårdagen!!

Idag är Jocke och jobbar igen och jag har lite funderingar på att städa bort julen, så skulle jag vilja sätta nya gardiner i matrummet men det får vänta tills vi köpt några då vi måste ha två par..
Ska även byta sängkläder och vädra så jag törs sova där inne utan att oroa mig över magsjuke baciller!!
Har sovit i gästrummet i två nätter då jag är rädd för att bli sjuk och än så länge har vi då klarat oss!!
Peppar peppar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0